Vad gör man ensam i en storstad?

Nils dejtar, alla skelleftebor festar förutom jag, för jag vill bli kvitt min förkylning så min riktiga röst inom sinom tid träder fram.

Har en sjuk träningsverk i brösten/biceps, Nils och jag blir inspirerade av alla beefcakes som är på gymmet att mata lite extra hårt.

Fick höra att min kusin Linnea (som njöt att ta svininfluensesprutan på mig före jag åkte till oslo) och David gifter sig i April.

Det är sjukt roligt att de gifter sig, då får vi in ytterligare en riktigt härlig kille i släkten, jag har ansett att han varit släkt fastän de inte gift sig än.

Det blir nog en ensam filmkväll med de gamla klassikerna American Pie, tror att jag ska se the wedding. Hoppas att David får en lika rolig svensexa som dom har!

Här är jag och morbror Ulf, som kläckte nyheten om att Linnea och David ska gifta sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0