Jag har lovat

Mor min att visa hur jag bor i oslo, nu har jag äntligen fixat problemet med att lägga in bilder på bloggen!


Denna charmerande bild symboliserar dag 2 i Oslo då vi kommit fram, vi tycker redan att det är dålig på svenska föreningen , plötsligt så börjar det läka vatten och vi fick skura upp det.

Riktigt dåligt kan man tycka, men det är bara ordet, jag har inte ens en madrass i min säng och sover på fjädrarna, jag har inte sovit så bra någon natt sen jag kom hit men det står jag gärna ut med, för nu har jag verkligen börjat trivas här och det är tack vare lördagskvällen!


På lördagskvällen var jag inte så sugen men beslutade mig vara social på fest och drog på fest med nyinflyttade skelleftebor. Självklart öppnar damen dörren då jag knackar på ,hon hälsar med ett varmt leende.
Sen dess är jag fångad.



Åter till storyn, Nicke åker hem efter ca 2 veckor, efter vad vi anser vara en enda stor snefylla och en episk fail!
Han får revanschera sig då han kommer hit i april och ser Metallica med oss.

Så här ser vårt rum ut, nils har dock varit jätteduktig och städat rummet idag, Ros till Nisse med andra ord!


Resten av kollektivet ser ut så här:


Anledningen till att juicen är med på bilden är för att vi avgudar den här, bättre än cola!



Kommentarer
Postat av: bigbro

felstavad juice, hur kan det vara gott?

2010-01-30 @ 00:42:37
Postat av: mellanbro

tro mig mange, då du kommer hit så kommer du bli positivt överraskad!

2010-01-31 @ 13:30:28
Postat av: mangnsnus

det ser jag fram emot att bli :) inte så länge kvar nu!!! tagga

2010-02-02 @ 11:54:41
Postat av: HaSishhhssshshshsh

nawwwwwwwww :]

2010-02-13 @ 02:43:59
URL: http://hassanochnickovardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0