Hard working or hardly working?

Det är frågan, just nu

Fick först en förfrågan att jobba idag men den nekade jag med tanke på att jag har ont i halsen och det rinner från näsan.

Sen ringde mamma, och jag fick mig en kort pratstund med lillebror, jag sa åt han att det var dags att börja spela pingis igen ;)

Sen ringde samma dam som frågade mig om jag ville jobba idag och då sa hon att jag skulle få jobba en hel del i februari, vilket jag tycker är kämpegöy!

1/2
3/2
8/2
9/2
10/2
11/2
12/2
15/2
16/2
17/2
18/2
19/2
24/2
25/2
26/2
27/2

Plus att jag jobbat några dagar denna månad plus att jag har en lön kvar att få från statoil vilket pappa ska kolla upp och rapportera till mig, så det blev som en riktigt trevlig start på norgeäventyret ändå!

Sen efter februari går min 30% prövanställning ut, då får vi se om dom vill ge mig mer tid, eller så kanske jag får jobb på Måltrostveien barnehage, där det är en 100% stillinger som börjar i mars.



Kommentarer
Postat av: storebror

låter ju guld!

2010-01-21 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0