Det går fort då man har roligt

Fråga bara mig, jag ar den enda som inte tog mig ut på krogen, så jag tänkte att jag beger mig hemåt, och samtidigt som jag får ett sms av nils som står " hur tar du dig hem?"
Så träder det fram en mörk kvinna av afrikansk hy fram, och frågar, vad gör du ikväll?
-Gåendes hemåt säger jag, jag ska hem.
Hon säger självklart, åh får jag följa med, ska vi knulla?
- Jag säger bara NEJ, och går vidare.

Då jag är förbi Karl Johan's gate, oslos huvudgata, händer nästa sak, en man (återigen en neger, som det förövrigt finns gott  om) frågar om jag trenger noe hasch?
- Jag nekar återigen hövligt och går vidare.



Då jag kommer hem så börjar jag undra hur nils har det ,han ringer och jag frågar om han strulat,
Svaret blir -YEEEP och jag styr med henne hem.

Nils tog hem tjejen, hade henne i sängen under täcket, allt var verkligen uppstyrt och sen så ringer hennes väninna och säger, jag kommer nu.
Sen då hon kommer hit så blir hon tokig , blir världens gräl och dom åker hem, Nils sitter här nu och är jävligt förbannad, förtvivlad över att det alltid skall finnas "fittiga tjejkompisar" som ska förstöra allt det roliga.

Nu lämnar jag över för min gästskribent nils

Tjejers tjejkompisar är BRUDJÄVLAR. Andra gången i rad detta händer!! Jag ska sluta att ens försöka ragga upp tjejer med vänner! Det kan bara sluta i att vännerna ska förstöra kvällen.
Brudjävlar är vänner till Brudarna.. Brudar är bra BRUDJÄVLAR är SÄMST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0