Belindas födelsedagsfest

Var igår, jag har varit dålig på att skriva, och det är tack vare marre jag skriver i detta nu.

Nils ligger och slaggar till skrikmusik, jag ligger och läser en favoritartikel om The busby babes - Manchester United.
För er som orkar läsa en artikel om en sak som chockade världen på det glada femtiotalet så kan ni läsa den HÄR

http://www.svenskafans.com/england/manu/artikel.asp?id=218210
Blir att gå och se United - Portsmouth på puben om ca 10 minuter, så jag ska fatta mig kort!

Igår så firade vi Belindas födelse , som hände för 22 år sedan.
Tiden går verkligen fort, jag har inte riktigt velat inse att man börjar bli gammal ännu.

Till saken, nils hade myttat ihop att vi skulle vara hos PH halv sju, då vi kom dit så stod pontus i mjukisbrallor och blev väl inte direkt jätteglad över det, minuten senare kommer de nya Osloborna Lars och Sara dit.
Pontus blev garanterat överraskad, det var nämligen Nils som sagt åt att det bara var att komma efter halv sju..

Då vi for till festen så kände jag att det skulle bli en superkväll,  Eva skrev att hon var rolig tidigt på kvällen, så jag kände att det var dags att ta ikapp.
Vi träffade tjejerna och födelsedagsbarnet vid 8tiden någon gång, så då började det hinkandet.
Jag och Nils hade som present att framföra en dans i Belindas ära, och jag kände verkligen att jag var tvungen att vara full för att genomföra det hela. Det var ändå typ 10 pers som satt och kollade på..

Allting blev självklart inspelat och om de som sitter på filmen orkar skicka den så kommer det garanterat ut på bloggen, det är som trist att man inte har tagit många bilder men jag har snappat upp en dansfilm och den bjuder jag på lite senare för nu börjar united!

Filmen kommer ikväll på bloggen111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0