Alla hjærtans kvæll

Børjade med att jag for hem till eva med en ros, sen åt vi en god middag med något slags køtt, klyftpotatis, beasås och ett glas rødvin till maten(vuxenpoæng javisst!)

Sen for vi och såg Valentines Day på JP's biograf. Sjælvklart stog hon och såg glad ut i kassan =)

Idag Tisdag, så ær min eva och provtrænar før IK Bodø och det ær ju lite delade kænslor øver det hela, men jag vill att hon ska gøra det hon tycker ær roligt. Jag støttar dig verkligen gumman.

Ikvæll kl20.45 ær det dags før åttondelsfinal i Champions League.
Det innebær att mitt lag møter Milan på bortaplan.



Frågan ær om David Beckham eller Manchester United får jubla ikvæll?


Kommentarer
Postat av: HaSishhhssshshshsh

United komme få stryk ikväll :]

2010-02-16 @ 19:56:28
URL: http://hassanochnickovardet.blogg.se/
Postat av: HaSishhhssshshshsh

lite tur hade Man United ::O

2010-02-17 @ 21:48:01
URL: http://hassanochnickovardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0