Skolan börjar om

för många, men inte för mig.

Så nu jobbar jag 13 dagar i rad, utöver det så har jag på denna vecka träna två hockeyträningar, en fotbollsträning, och tre gympass.

Har gått upp från 74 kg till 79 i muskelmassa så det är på framgång, om två veckor ska vi se hur mina kroppsmått förändrats och det ska bli kul att få reda på vad som händer med kroppen då man tränar mycket och ofta.

Match på lördag mot Ersmark kl3 på tallbacka ip, har somsagt tränat en gång denna vecka (fotboll) så det ska bli spännande att se vad man kan bidra med, hoppas vi ses där :)


här stänker jag in den, dock inte mot lanza chiefs Så ser jag ut på hockeyplan, inte rak ;)

Kommentarer
Postat av: hills

inte dåligt ;p

2009-09-08 @ 10:58:57
URL: http://hiilleevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0