GLORY GLORY MAN UNITED

trots att jag mår skit, trots att jag har huvudvärk , trots att jag gärna skulle sova nu så gör jag inte det.

Anledningen är världens bästa fotbollslag, som har gjort det igen.

Det är en vana att se united vinna matcher, ligor, cuper och allt vad det heter.
Men ikväll är det en speciell kväll som gör att jag bara blir varm och pirrig inombords.

Senare kl1 inatt så blir det hockey mellan washington capitals och pittsburgh penguins.

Vill avsluta med ett av mina ovärderliga minnen här i livet.

han pratar på arabiska eller vilket språk det nu är, så ni kan ju stänga av ljudet.
men här är det, jag får rysningar varje gång jag ser länken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dåligt uppdatering

2009-05-18 @ 15:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0