teoriprov och mohammed!

Dagen har varit jävligt bra, började med att klara teoriprovet, fick 55 och godkänt är 52 (varenda jävel har undrat vad godkänt är)

Sen så har jag ,rasmus ,mohammed och kaela spelat quake 2 på skoldatorerna, på lektionstid.
Då kom awak (läraren) och ställde sig mohammed och sa
-Det här har absolut ingenting med skolan att göra, spelar du med patrik?
Mohammed sa : Jag spelar på internet, sen skickade awak mohammed från datasalen.

Jag trodde verkligen att han skulle skvallra så jag är evigt tacksam för att han ljög för min skull.


Därför är mohammed en stjärna, fan så glad jag blev att han inte skvallrade.
Det är nästan  så att man ska kyssa hans skor!

Dagens låt är Yellowcard - Only one

Dagens citat sades utav John F Kennedy sade
"Fråga inte vad ditt land kan göra för dig, fråga vad du kan göra för ditt land."

Kommentarer
Postat av: sandraa

Grattis patrik=D

2009-03-24 @ 14:19:41
URL: http://brum.blogg.se/
Postat av: ehehe

klart du vart orolig, du är ju snitchen nr1 :D

2009-03-24 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0