Ska köpa dimitrakos xbox

Årets konstigaste händelse hände idag.
Jag köpte ett xbox på game, för 3770 kronor, då ingick nhl 09, två dosor och ett xbox med 60 gb hårddisk.

Under tiden jag står i kassan så ser min lillebror Jesper , Niko Dimitrakos stå utanför affären med sin fru och barnvagnen.
Sen så kommer jag ut lycklig med xboxet i en kasse och han frågade hur mycket jag betalade för detta xbox och tillbehören.
Jag sa 3770 kronor och sen så sa han:
- You can buy mine xbox for "3000 kraoners på amerikanska."
Då får jag med 2 dosor, nhl 09 och ett golfspel, 60 gb hårddisk, 3 års garanti (tror jag) webcam och trådlöst internet.
Han köpte det för 5100 kronor just före jul.


Sure, så jag gick in och bytte xboxet, jag hade hållt det i handen i max 1 minut, och han som stod i kassan sa till mig.
- Det här är nog tidernas snabbaste xboxköp och retur haha.

Så nu har jag ringt niko, har hans nummer på telefonen (ni fangirls får det inte, kanske om ni ber snällt.)

Pratade i tio minuter om han , litegrann om hockeyn, skadan och livet.
Han sa att skadan blev bättre men det är fortfarande inte bra, jag frågade även om han ville stanna,och svaret blev
-Visst vill jag stanna , skellefteå är en bra stad och vi trivs här, men kontraktsförslaget jag fick var för dåligt, jag hoppas på att dom gör det bättre.

Han ska göra en episk sak för mig!
Han ska signera xboxet, och jag blir den enda i världen som har hans autograf på det.


Kommentarer
Postat av: s

lägg upp lite nya bilder på dig:)

2009-03-26 @ 22:45:21
Postat av: Nicke

Du kan få ett signerat sms av mig gubben :]

Börja lägga upp bilder på "dagens outfit" också är du gullig ;)

2009-03-27 @ 13:28:17
Postat av: André

Känns ändå cleant !

2009-03-29 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0