Roligt

Ställde mig på vågen idag då jag var på gymmet med matte.
77kg visade vågen, jag har aldrig någonsin vägt så "mycket."
Inför hockeysäsongen vägde jag 74, så jag har gått upp 3 kg muskler och hockeysäsongen slutar om en vecka.

Tror jag ska ha som mål att väga 80 då fotbollssäsongen är slut =)


GR3AT SUCCESS!

Tränade fotboll igår,  jag pratade med kauppi, och båda är rätt positiva till bureås div4 chanser (med tanke på det vi har sett hittils.)
Utöver det så trodde någon rolig typ att Bureå gjorde det bra om dom förlorade med mindre än 10-0 i baken mot Rönnskär.
Skönt att jag slipper matchen , står bakom disken på statoil och slipper förnedringen.

Annars så är det hockeyträning i koppar ikväll, och imorgon kan det bli piteå badhus beroende på när vi kommer hem därifrån =)


Kommentarer
Postat av: fannie

haha jo det var ju ett tag sen faktist :)

2009-03-05 @ 17:07:13
URL: http://fanniesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0