Lillebror fyller år

Jo, nu är det så att lillebror jesper snart blir byxmyndig, bara 356 dagar kvar tills han får ta av sig byxorna med en flicka i hans ålder eller äldre. Grattis.

Han fick hyfsat fina presenter, bl.a Guitar Hero World Tour, som jag redan har upptäckt är grymt roligt!

Idag har jag haft ont i halsen och varit hemma från skolan,kunde inte svälja imorse och det var jävligt irriterande, speciellt då man vaknar av det.
Sen så har jag lirat xbox360,med några dudes vid namn rasmus, nils-petter (ja han skriver för aftonbladet/sport och viasat sport) och tim.

Alla vi fyra var hemma från skolan av någon anledning, inte för att det var friluftsdag men....





Bjuder på en bild från turkiet, längtar efter den intensiva hettan!
Nu har jag lärt mig hur man sätter in bilder på bloggen haha



Dagens citat: "Är magen glad, så är jag glad."  det är min kära klasskamrat Roberth Näswall aka BåB, tror han har copyright på den meningen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig ! :)

2009-03-19 @ 17:54:52
Postat av: Lokal kändis

Jag vet inte vad som är skönt den tänkbara värmen eller att din bror möjligtvis har en öl i handen:D

2009-03-20 @ 12:48:40
URL: http://ponnybloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjock du ser att vara..

2009-03-20 @ 14:58:07
Postat av: Anonym

vad tjock du ser ut

2009-03-20 @ 15:10:40
Postat av: palle

jo jag är jättetjock, är 184 lång och väger 78, spelar fotboll och hockey.

Jag är allt utom tjock

2009-03-20 @ 22:12:37
URL: http://pejay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0