Ishockeyn är slut

Peter Helsing sa inför avresan till mig "Om ni vinner idag och du gör mål så slutar jag snusa."
Om det gick igenom? Japp!
Det känns bra att göra folk en god gärning, kanske skulle börja med karma som Earl i My name is Earl!

Sista matchen spelades i söndags mot Lanza Chiefs, vi vann med 4-1 efter mål av mig, kusin jim (som jag assisterade) joakim morén samt ludvig ögren.

Det har varit ett grymt roligt år där det har gått lite sisådär, efter julen har det dock gått riktigt bra.

Det är trist att höra att två viktiga spelare vid namn anton jonsson och fredrik johansson ska lägga av.
Forre funderar på framtiden,johan brännström likaså.

Sen vet man inte hur en sådan som jesper lindvall tänker göra då han funderade på att sluta redan inför iår.
Sen så får våra importer jim, jocke, ludvig och simon väldigt gärna stanna kvar!
We truly need you guys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0