Aik

sågs i går på plats med stor förtjusning.
Vågen gick minst tre varv, aik vann med 5-2 och varenda krona jag slantade upp var det värt.

Sen på kvällen så var jag med sebbe aka sebtard och matte aka deheat,  vi spelade xbox och så.

Idag satt jag och solade enbart i kalsonger, det var så fruktansvärt skönt att sitta ute, sen ringer telefonen tio över två och det är en arbetskamrat på statoil som mår dåligt, så jag hoppade in mellan 14.30 till 16

Ikväll blir det fotbollsträning och så ska jag nog se australia med natalie =)

dagens låt har LoL_flynn_lindgren visat mig, den är riktigt skön.
Sen så ska jag hälsa till gabban som troget läser min blogg, hon går med min lillebror på freja.


Kommentarer
Postat av: Sandra

HABHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!1

2009-03-15 @ 19:57:22
Postat av: sebstar.

sebstar.

2009-03-16 @ 17:12:39
Postat av: gabban

hahahah tro int på allt sandra säger

2009-04-17 @ 01:07:46
URL: http://gabbanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0