Travet

Skjutsade jerry och hans farsa till stan, fick 200 spänn för det, tog med murk på köpet.

Vi drog och var med kevin och jocke, vi bestämde oss för att planka in på travet för att det kostade 100 spänn att gå in. Efter typ en timmes klurande om vart vi skulle planka in så bestämde vi att jag skulle betala in dom.
Men då jag räckte fram pengarna till han som stod och tog betalt så började grabbarna säga att det var gratis om man var under arton.

Snål som jag är så rykte jag igen pengarna och gick in , mitt körkort i börsen lyste i den fula rosa färg som det är men killen uppmärksammade det inte. Tur det



Jag saknar hockeyn så satans mycket, tänker på den varje dag och man blir så fruktansvärt sugen på att bara spela!
här stänker jag in den, dock inte mot lanza chiefs

citat    Live for something, or die for nothing

Kommentarer
Postat av: nädlie

"svar: jo lite pinsamt, kunde ju inte sluta efteråt heller... "

2009-06-23 @ 21:11:15
URL: http://nattepatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0