Mitt livs bästa dag väntar

för stunden alltså, att bli förälder lär slå allt.

Inleder detta inlägg med en rad från den avlidne artisten kenta (som vår kusin benkis kände)

"Jag har väntat så länge på just denna dag, och det är skönt att den äntligen kommer."

13 skolår tar slut imorgon, jag kommer att må som en kung, då jag vinglar omkring onykter på skellefteås gator.
Jag funderar hela tiden på vilken bild mina föräldrar har använt på min studentskylt, jag har sökt lite smått men inte hittat den än tyvärr, och nu är dom hemma.




På fredag blir det min favoriträtt, en mexikansk maträtt vid namn enchiladas, det är ungefär som vårrullar med en massa smaskiga ingredienser. Frågan är väl bara om det kommer att vara så gott då man är bakis som ett svin? =)
Hela släkten kommer, det ser jag fram emot, det är min dam på bilden , mormor!

Ikväll ska jag se sverige - malta, kommer säkert att bli besviken då malteserna (fyndigt) vinner med 0-2 eller nått haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0