Uppkörning bokad

Match mot teg borta ikväll, blir som Helsing säger, oppstoppet borta sjunoll.
Det är en svår match men vi kan ta dom om vi har en bra dag, vilket vi ska ha idag för vi är i behov av poängen!

Som jag skrev igår så skulle jag boka uppkörningen, så jag ringde och styrde upp det.
Teoriskrivning den 3 mars halv 11
Uppkörning den 4 mars 13.00

Lite komiskt var det då jag ringde och ville boka, telefonisten frågade mig
 -Vill du ha körskolans bil eller vägverkets?
Självklart så hade jag inte haft en tanke på det, så jag frågade om jag kunde ta körskolans men då sa hon att jag skulle behöva boka in den och så vidare, så då tänkte jag skit i det då sen så valde jag vägverkets.

Dagens Citat : There is 6 billion peoples in the world, and all you need is one.

Dagens låt, ännu en akustisk sådan men jag bjuder på Coheed & Cambria - Wake up


Kommentarer
Postat av: Anonym

låten var suuuper:D

2009-02-10 @ 21:34:53
URL: http://micaelahaggmark.blogg.se/
Postat av: ELaaaajana ;D

Himla bra låt !! :D

2009-02-11 @ 15:48:41
URL: http://elinabergmark.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt att det går framåt med körningen:D jag håller tummarna för dig !

2009-02-12 @ 22:33:45
Postat av: vickan

vad roligt att det går framåt med körningen:D jag håller tummarna för dig !

2009-02-12 @ 22:34:01
URL: http://wahlberg90.blogg.se/
Postat av: nina svanström

hihi one tree hill citat :) och lycka till jag håller tummarna :)

2009-02-18 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0