Slutpraktiserat på Bureå IF

Ja nu är den goda tiden över, helsing och nicke var nöjda med min period där. Ikväll är det match mot surträsk ,borta i burträsk. Sen så är det ju fredag den trettonde ikväll, det är skräckfilm inatt klockan 2, är jag vaken så ska det ses.. Så då börjar man om skolan till veckan, det första jag ska göra är att sluta en frivillig kurs så jag får ett bättre schema, med tanke på att jag står på 2600 poäng istället för 2500! Hur sjukt det än låter så hittade jag den här på mp3n och hon har en grymt skön röst. Dagens låt: Natasha Bedingfield - Wild Horses







Kommentarer
Postat av: Mattias

PLUGGHÄST! :D jag har typ 0 hahahaha

2009-02-15 @ 23:18:52
URL: http://deheat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, var finner du musiiiken ? :)

2009-02-16 @ 08:51:05
Postat av: nathalie

jag älskar din musiksmak patrik!

2009-02-19 @ 18:32:36
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0