På begäran

från min storebror magnus (emji) så ska jag uppdatera min blogg lite oftare.

Har haft en riktigt bra helg, minus förlusten mot clemensnäs j20 som var modiga nog att plocka ner en alagsfemma för att vända ett 2-0 underläge till vinst.

I stridens hetta blev jag galen på lol_flynn aka schtekarn/mr.grek/djlinkan. Men det är sånt som händer och jag hoppas det är lugnt nu.

 När det snöar som det gör nu blir jag fruktansvärt sugen på att handla en skoter,
 Andreas Liedström har en Ski-Doo mxz670 till salu och jag är mycket sugen på att inhandla den.

Hoppas att pappa är med på att köpa den, för då jag tog skoterkortet sa han till mig att han skulle handla en ny skoter om jag tog kortet, detta löfte har dock inte infriats ännu, två år senare...




Dagens låt : Flipsyde - Happy Birthday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0