Lönebesked,lilla uppkörningen

Jag börjar med lilla uppkörningen, jag körde precis som alltid med Andreas Lidén.
Vissa påpekar att han är lik Björn Gustavsson.
Jag sa det åt han blev han besviken, nästan upprörd...

Körningen gick väl sisådär, jag är kopplingskåt, körde 60 på 50 väg för jag följde en annan bilist och så fick jag sladd då jag körde i fällfors.

 Great Success.... NOOT

Trots den körningslektionen så har dagen varit bra, jag fick just ett lönebesked på 13 490 :-
Så jag klagar inte alls!

Jag har en mixad musiksmak utan dess like, ni kan få allt från mjuk musik till rock och dylikt.
Idag är det en rockig låt med bra text.

Dagens låt : Anberlin - A day late friend



Kommentarer
Postat av: Sandra

Var jobbas det ? =)

2009-02-24 @ 21:01:19
Postat av: Looovisa

Du har endå bäst musik smak Peji :)

2009-02-25 @ 14:46:40
URL: http://lovisasvedlund.blogg.se/
Postat av: Oskar

Sådärja, 13,490 för en månad? Före eller efter skatt? ;P

2009-02-28 @ 17:23:31
URL: http://mrlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0