Inställd match

Jag steg upp halv 10 imorse, vädret var, precis som många andra dagar, väldigt uselt.
Snöstorm och -14 grader på mätaren, Bureås juniorlag skulle ha hockeymatch mot Vindeln HC och jag ställde upp och skulle spela. Men då matchen skulle börja spelas så åker jag över en stor spricka och säger åt Martin Pettersson att fixa den så ser jag hur det är sprucket lite överallt.

Johan Söderberg som skulle vara dagens huvuddomare tog beslutet att inte spela matchen (det var nog årets bästa beslut från hans sida.)

Så nu taggas det upp inför West Ham och mitt favoritlag Manchester United, som skall avnjutas tillsammans med Jonathan Söderlund och Simon Eriksson.

Egentligen skulle jag och min storebror Magnus dra på gymmet, men han ångrade sig mitt upp i allt och ville fara hem och lägga sig och sova, bakis som han nu faktist är.


Dagens låt , All time low - dear maria.



Kommentarer
Postat av: looover

du har så fin blogg :)

2009-02-08 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0