Första inlägget

Hej , mitt namn är Patrik Johansson , jag kommer från bureå, som ligger i det kalla norrland.
Jag är arton jordsnurr, ska fylla nitton i år. Mina fritidsintressen är kompisar, musik (framförallt lugn musik som man kan sjunga) jag kommer att lägga ut en del länkar på låtar som jag tycker om.
Sen älskar jag att spela ishockey , fotboll och träna styrke.


Utöver detta så jobbar jag på Statoil i bureå,går sista året på barn och fritidsprogrammet i skellefteå. Nu vet ni lite mer om mig, vi ses, eller hörs.

 Dagens citat : Rök som en holk och bli som folk! (dock så röker/snusar jag inte själv)
 peace / peji

Som en avslutning så vill jag bjuda på en skön godnattsång

Kommentarer
Postat av: Dante

Kommer nog bli en bra blogg :)

Ska följa den så ofta jag kan :) puss <3

2009-02-08 @ 00:52:12
URL: http://simonochjonas.blogg.se/
Postat av: vickan

men vad roligt att du hittat till bloggvärlden palle :)

2009-02-08 @ 20:28:14
URL: http://wahlberg90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0