fluminlägg

1. Vad blir ditt namn baklänges? kirtap

 2. Har du gjort en snöängel i år? njet

3. Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? minns inte

 4. Har en dröm gått i uppfyllelse? absolut,khug är sjuk imorgon så jag börjar vid 1tiden

 5. Tycker du att sengångare är söta? självklart

 6. Har du någon gång testat karate? nej, men jag skulle inte vara vig, thats fo sho

 7. Första sporten du gick på? simning

 8. Minimorötter eller pommes frites? pommes

 9. Vad längtar du mest till just nu? sommar.

 10. Hur gammal har du tänkt bli? tillräckligt för att kunna säga att jag inte ångrar någonting i mitt liv, att jag har upplevt allting som jag vill uppleva.

 11. Har du haft vattkoppor? jepp, jag tyckte det var sexigt.

 12. Vad drömde du inatt? vet inte, men jag vaknade glad :]

 13. Vilken tv-serie är bäst? Prison Break, utan att tveka!

 14. Vad åt du senast? nån randomskolmat som var helt okej

 15. Höga eller låga strumpor? vanliga (?)

16. Vad är du mest rädd för i hela världen? att alla nära och kära försvinner

17. Läser du på baksidan av mjölkpaketen? nej , jag håller mig borta från mjölk

 18. Vad har du för färg på ditt påslakan? svart med vita och röda ringar på

 19. Badbyxor eller Badshorts? badshorts

 20. Snyggaste läraren? finns ingen

 21. Är du mörkrädd? nej

 22. Har du någon gång haft på dig ett par trosor? det har faktist hänt...

23. Riktig gran eller plastgran? riktig, julafton ska vara äkta

24. Tänt eller mörkt? mörkt

 25. Godaste drickan till frukosten? multivitamin <3

 26. Vill du bli president? i sverige har vi monarki, så det är kört

27. Har du spelat tjej i en teater? vem i hela världen håller på med teater?

 28. Duscha eller bada? beror på om man är ensam,duscha om man är två

29. Har du gråtit i skolan nån gång? det har jag ,då jag gick i lågstadiet och hade kommit tillbaka från grekland, jag hade en fruktansvärd hemlängtan =)

30. Hur tar du dig till jobbet? på cykel, den fjärde tar jag körkortet dock (om det går som planerat)

 31. Har du någonsin sminkat dig som punkare? negativt,kommer aldrig att göra!

32. Sjunger du på toa? självklart

 33. Vilken färg har din jacka? brunvit

 34. Använder du långkallingar? negativt, det är för fjollor

 35. Är du höjdrädd? nej,och jag älskar att åka flygplan

36. Vilket land vill du åka till? cypern&dubai

 37. Vad var det senaste som fick dig att skratta? tim och timmy

 38. Har du haft en stalker? vet inte, och jag vill inte veta

 39. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? lucky bastard :)


Will lee - Follow

Kommentarer
Postat av: näädlie

22. Har du någon gång haft på dig ett par trosor? det har faktist hänt...



-- SEXIIIGT ;)

2009-02-17 @ 16:56:22
URL: http://nattepatte.blogg.se/
Postat av: lillebror din :)

2009-02-19 @ 08:13:05
Postat av: lillebror din :)

sista frågan :) är det jag elleR? ;)

2009-02-19 @ 08:13:35
Postat av: agnes

Du har VISST varit med i TEATER!

2009-02-22 @ 23:31:05
Postat av: Oskar M

Palle is a swim pro !

2009-03-03 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0