-11 grader, och en plogbil

Det var grymt kallt i morse då jag cyklade till min apuplats. På vägen dit så möter jag en plogbil som kör som en galning. Självklart så sprutar han ner hela mig i snö och då blev jag förbannad, och så började jag frysa , tur att jag hade några hundra meter kvar till Bureå IF.

Men jag sa bara hakuna matata , inga bekymmer och sen cyklade dit.

Vad händer idag då? Jo det blir det vanliga, gymma, hockeyträning och sen blir det att läsa teoriboken och göra faser på datorn. Jag ska ringa och boka uppkörning idag och jag börjar faktist se ljuset i tunneln, även om det är mycket med teoribiten kvar.


Dagens citat : "Live for nothing, or die for something/  John Rambo"

Dagens låt, Paramore - Misery Buisness live acoustic green room

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt att det börjas skrivas! =)

2009-02-09 @ 15:19:18
URL: http://sandraaholmberg.blogg.se/
Postat av: fanny

jag håller också på med faser, patrik!

när fyllde du år? ;P

2009-02-09 @ 18:24:32
URL: http://fannyagren.blogg.se/
Postat av: PoppeN=D

fetaste låt1 i världen! =D!

2009-02-26 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0