SNART SOMMARLOV!

Det märks verkligen , vi har just avslutat Engelska B och då har vi en sovmorgon extra och slutar tidigare på fredagar.
Sen har vi även en lektion mindre inom pedagogiskt ledarskap så jag slutar tidigare på måndagar också, har max 3 lektioner på en dag och det är NAJS!

Det har hänt mycket mer än så,
har ringt på en bmw 320 som jag kanske ska fara och köpa i umeå på söndag.
Morsan och farsan vill att jag ska fara och prova mina vingar på idol i umeå, det är nämligen söndag men det vettetusan, är inte peppad och så är jag kass.

Fick en länk av jessan och låten är sjukt skön!
Normalt lyssnar jag inte på måns men den där låten är riktigt skön



Kommentarer
Postat av: Anonym

men dooo it! det är bara att köra ju, du har inget att förlora på att fara?

2009-04-28 @ 20:44:34
Postat av: nädlie

jag älskar när du sjunger!

2009-04-28 @ 22:09:07
URL: http://nattepatte.blogg.se/
Postat av: MJ

Ska vi fara å prova tillsammans?;)

2009-04-28 @ 23:18:21
URL: http://sledslayers.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0