Nytt inlägg

har en ren mängd att göra, blev dissad av grabbarna då dom skulle ha en xboxturné , snällt!

Så nu blir det en chipspåse, ska se hot rod som nicklas rekommenderat, brorsan min säger att den är bra.
Så upp till bevis :)

Har jobbat varje dag sen jag fick lov, det är en stor anledning till att jag inte orkat skriva i bloggen, ber om ursäkt till ni som läser detta.

Ska bättra mig, alla förtjänar en andra chans!

Hittade en skön låt då jag såg love guru för ett tag sen,så ni får klippet från filmen.
Svar till kusintess : jag tog körkortet den 30 mars, så jag är hyfsat orutinerad än..


Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Wow, det var ju väldigt nyligt, men SUPERGRATTIS!!



PS. Håller med om att det skulle vara roligare med våra riktiga namn, men det är också ganska skönt med anonymitet:-)

2009-04-13 @ 16:44:40
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0