Mycket roligt lov

jag har en dags ledighet från statoil på ett helt lov.
Om jag tycker att det är tråkigt? njaeee, tjänar pengar och så har jag bra arbetstider så jag kan göra något före&efter.

Var på gymmet idag, såg att min vikt stod på 78!
Så fruktansvärt skönt att nå en ny tröskel, förhoppningsvis når jag 80 innan hockeyn börjar =)

I det förra inlägget skrev jag att dom dissade mig för xboxturneringen, men jag och sebstar som jag var med blev inkallade, och som jag spelade.
Jag och sumo tog oss till finalen obesegrade och med bara ett insläppt mål bakåt, där spelade vi en match mot förhandsfavoriterna Tim och Jonas. Om vi vann?


- klart vi gjorde!


Bjuder på en skön låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0