Mycket har hänt

i helgen, en träning en match.
Var även på gymmet i fredag, och dom har gjort om det, det blev riktigt kasst faktist!
Jag blev besviken, alla hantlar i samma rum innebär att det kommer vara fullsmockat där då edwalls klanen är där.

Hade en grymt trevlig kväll igår, bara synd att vi förlorade mot KAIF!!!!!!!!!!!oneone!"!"!1pinsamt som fan.
Blev en grillad lagfest hos alle, kött + pommes + cola + godis + nhl + nakenbad i bubbelpool + cruising i stan var nice.

Ska berätta om en rolig incident, vi var på sörböle och lämnade av benne, david (schovas/sovas,souvas eller vad han nu kallas) i framsätet.
Sen kommer en tjej vid namn malin och går uppför gatan, sen stannar david henne och frågar vad hon gör.
- Jag sprang typ för att jag är rädd för mörkret.
Rapp i munnen som jag är ibland säger jag till david.
Då drar vi, det är kört david.

Annars så träffade vi elin almqvist, och hon var inte snäll, vi fick inte fara hem till hon, men det kanske var lika bra för dante var så kåt så han säkert våldtagit henne flera gånger om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0