Helgen

har inte varit på topp om vi säger så....
Jobbade fredag 17-23
Jobbade lördag 17-23, sen var jag fyllechaffis till 03.30
På söndag for jag och badade i piteå med natalie , steg upp 08.30 så jag sov max 5 timmar igår kväll

Hade en hyfsat rolig konversation med en grupp som jag körde till sjöbotten& bureå
Min kära arbetskamrat nicklas, en av mina förra kamrater på grannskapet petter , josefin(a?) och nickes tjej alexandra var med.

Dom pratade om att skaffa barn, och där kom dagens citat


Dagens citat, från undertecknad, alltså jag

 "Man måste försöka för att föröka!"




peace

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Ciao, cousin:-)

Och grattis till körkortet för bövelen! När hände det?? Kanske måste läsa ikapp på din blogg:-)



Kraaaaaaaam!

2009-04-12 @ 20:56:04
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0